8 клас


Розділ 1. Кодування даних



Урок 1. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.

Урок 2. Двійкове кодування. Довжина коду символів.

Урок 3. Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних

Урок 4. Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Процесор.

Урок 5. Пам’ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних.


Урок 6. Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу.


Урок 7. Програмне забезпечення комп’ютера


Урок 8. Архівування даних. Архіватори. Операції над архівами.

Урок 9. Практична робота 3. Архівування та розархівування даних.

Урок 10. Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування списків, колонок, символів, формул в текстовому документі.

Урок 11. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів та таблиць в текстовому документі. Недруковані знаки.

Урок 12. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.

Урок 13. Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.

Урок 15. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.

Урок 16. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.

Урок 17. Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті.
Урок 18. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Побудова аудіо- та відеоряду.


Урок 19. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.


Урок 20. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.


Урок 21. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.


Розділ 5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування





Урок 23. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування.


Урок 24. Події. Обробники подій. Процедури в Lazarus.

Немає коментарів:

Дописати коментар